Selasa, 03 Januari 2012

mana mungkin bila........

aku takkan mungkin menutup hati pada sebuah cinta..
terlebih lagi jika cinta itu memberikan aku warna baru...
tak hanya merah jambu..
tapi berbagai warna-warni..
yang membuat hidup ku lebih bergairah..
mana mungkin aku bisa munafikkan diriku...
jika aku sedang jatuh cinta..memang benar,
tak mudah untuk jatuh cinta..bahkan untuk meyakininya..
terlebih lagi jika sebelumnya sempat merasakan luka..
mana mungkin aku mentup diri..
jika aku sudah ingin membuka hati..
terlebih lagi jika sebuah jiwa..
telah menyita hati n fikiranku..
mana mungkin aku ak galau.
.jika aku mampu merindu,,
mana mungkin ku bisa diam,,,
jika aku masih mencari kehadirannya...
aku telah jatuh cinta lagi..
pada seorang insan yang membawa jiwa baru ke dalam ragaku..
aku jatuh cinta pada dirinya..
yang penuh tanda tanya...
aku jatuh cinta..
pada jiwa pelantun asma Allah.. 




BY :  Ty Aiya Tye

Tidak ada komentar:

Posting Komentar